يك تيم روستايي فرانسه خواهان جذب ليونل مسي است!
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

رييس يک باشگاه فوتبال آماتور در دهکده اي در فرانسه در پي تلاش براي جذب 'ليونل مسي' ستاره تيم بارسلونا با محروميت شش ماهه از سوي فدراسيون فوتبال فرانسه مواجه شد.

 

فدراسيون فوتبال فرانسه گفته است که درخواست اين رييس باشگاه فوتبال در روستاي 400 نفره به طنز شبيه است. ''سدريک انژولراس'' رييس باشگاه فوتبال '' بورنه'' که در عين حال دروازه بان تيم نيز هست به خبرگزاري آسوشيتدپرس گفته است نمي داند به چه دليل از رياست تعليق شده ولي حدس مي زند اين خواسته اش به مذاق روساي فدراسيون فوتبال فرانسه خوش نيامده است. وي گفت فدراسيون فوتبال فرانسه نامه او را به عنوان يک درخواست واقعي قلمداد کرده و آن را به کميسيون نقل و انتقالات فرستاده است.

 انژولراس تا هفتم ژوئن (17 خرداد) از هرگونه فعاليت درحوزه فوتبال محروم است و سه ماه ديگر نيز محروميت تعليقي خواهد داشت. رييس معلق باشگاه فوتبال بورنه گفت که درخواست او هرگز به ''پپ گوارديولا'' سرمربي باشگاه بارسلونا نرسيد زيرا فدراسيون فوتبال مانع ارسال درخواست وي شده و نگذاشته نامه اش به اسپانيا برود.

 مسي بازيکن 23 ساله بارسلونا دوگل از سه گل تيمش مقابل آرسنال را در نوکمپ به ثمر رساند وبارسلونا را به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برد. انژولراس گفت که بارسلونا تاکنون با او تماس نگرفته است. وي در پاسخ به اين سوال که آيا واقعا مي خواهد مسي به عنوان بازيکن قرضي به تيمش بيايد به طنز گفت: افتخار بزرگي است.

 تيم فوتبال بورنه در دسته دوم ليگ منطقه اي در اورژن در جنوب فرانسه است. انژولراس در پاسخ به اين سوال که تيمش چقدر طرفدار دارد، گفت: فکر مي کنم ده تا کمتر از بارسلونا در نوکمپ. به هر حال نژولراس براي تحقق آرزوهايش حداقل تا فصل آينده بايد صبر کند تا محروميتش به پايان برسد.

 وي گفت: اين فصل براي من تمام شده است.من چهار روز فرصت داشتم درخواست تجديدنظر کنم ولي اين کار را نکردم. هزينه تيم ما زياد بوده و پول کافي براي درخواست تجديدنظر نداشتيم. نمي خواستم با درخواست تجديدنظر بيش از اين به تيم ضربه بزنم.

منبع : سایت ورزش 3

WWW.VARZESH3.IR


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی